در راه

جوجه ها رو آخر پاییز می شمارند!!

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ق.ظ


فکر می کنم این ضرب المثل  زیر شباهت زیادی با 


don't count your chickens before 


they're hatched


 جوجه را آخر پاییز می شمارند فارسی داشته باشه. امروز این ضرب المثل را از یک دوست در مورد سبزی هایی که با هم کاشتیم شنیدم در حالی که من خوشحال از سبز شدن اونها بودم او این ضرب المثل را به کار برد. 
یادمون باشه که در مورد موفقیت ها مون یا حتی شاید شکست هامون تا موقعی که به یک قطعیت نسبی نرسیدیم خوشحالی و ناراحتی نکنیم.
این مطلب را باید هر روز برای خودم تکرار کنم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۱۳
  • ۲۵۴ نمایش
  • نفس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی